Heeej idag är det tors och har bara denna arbetsdag kvar. Längtar mycket efter helgen för jag  behöver verkligen vara lite ledig nu. I veckan har jag jobbat o jobbat inget annat har jag haft tid med. I tis så bröt jag förmodligen min tå. Jag slog foten rakt in i soffbordet och jag grät säkert i en kvart. Kan knappt röra tån och har ont i hela foten. Så det var ingen höjdare att gå och jobba i tis. Fy fan vad ont jag hade och har fortfarande ont men en aning bättre känner jag mig. I morgon så ska jag på bio med andy roligt ska det bli sen på lör ska jag träffa pappa o sen på tjejmiddag till jusse o det  ska bli trevigt;)
Ska än åka hem till farmor i morgon och  hjälpa henne men hon svarar inte i tele så jag vet inte när jag ska komma för måste komma tidigt för ska köra sofie i morgon till tåget för hon ska till Kalmar.

Nu ska jag  iväg och jobba sen är jag ledig;) ÄNTLIGEN

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0