Tisdag...

Heeej jag vet det var ett tag sedan jag skrev men har inte haft tid eller lust:P men nu skriver jag iaf hehe

Allt är bra med mig har precis kommit hem har jobbat kväll och det gick bra. Nu är man tillbaka i verkligheten igen och jag vill bara åka tillbaka till cypern:P där hade man inga problem och behövde inte bry sig om tiden:P vi hade bara roligt och njöt av ledigheten. Men det finns inte så mkt att göra åt det nu utan man får bita ihop och göra det bästa av allt:)  Ikväll fick jag en fråga av vår nattpersonal och han undrade om jag var lycklig:P och jag svarade JA JAG ÄR LYCKLIG OCH ÄR GANSKA NÖJD MED MITT LIV. Visst finns det saker som hade kunnat vara bättre men det finns många som har ett helvete och man ska vara glad för att man mår bra och har underbara kompisar/familj. Nu ska jag kolla på tv och sen sova ska jobba i morgon med såå måste vara pigg:)

Mycket tankar och inga svar


/ Sandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0