Helg

Ja det är helg men inte för mig iaf för jag ska jobba hela helgen:( men som nattpersonlen sa det blir så mycket roligare den 27:P och det kan jag ju hålla med om:) man får tänka så hhehe. Haft en bra dag på jobb idag vi har haft det mysigt med tända ljus och mycket snack. Det är så roligt att prata med våra boende och höra hur dem har haft det i sitt liv. Man får tips hela tiden haha ta vara på din tid om ung får man höra ofta:) spelat musik ätit goda macker såå en mycket mysig fredag på jobb har jag haft. Hahha jag och en boende satt och prata om idol och hon tyckte jag skulle vara med där. Jag brukar nämligen sjunga på jobb och jag trodde ingen hörde men jag hade visst fel haha. Jag som verkligen inte kan sjunga har några beundrare på jobb haha såå roligt och som jag skratta. Hon sa du kunde ju varit med där jag har nog hört hur du brukar sjunga och jag blev helt röd i huvet haha:P sött
Så hoppas det blit ännu en mysdag på jobb i morgon:) nu ska ja se klart idol sen kallar sängen.

Ha det så bra
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0