Jobb och Idol

Japp så är det har jobbat kvällen idag och nu ser jag på idol :P tycker båda två har varit bra men tycker Kevin är bäst hehe.
Idag när jag kom till jobb så var där ett långt luciatåg av små små barn:P dem var typ 4-5 år:P haha dem var såå söta men jag missa sången tråkigt:( 
Idag har jag ätit lussebulle på jobb och lyssnat på mycket julsånger mysigt :) nu längtar man bara ännu mer:P vi ska till och med ha jultomte på jobb:P haha det ska bli roligt att se:P
Ska jobba hela helgen men det gör inte så mycket för snart ska jag vara ledig länge och träffa pappa:Doch vara med honom en hel dag:) längtar

Nu ska ja se klart Idol sen sova ska jobba i morgon så då måste jag vara utvilad:P

Ha de bra

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har blivit utmanad i min blogg! Puss

2008-12-13 @ 14:53:17
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0