haj

Heeej hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra men har ont som fan för jag tog bort men leverfläck idag. Sprutan var inte nådig fy fan nu fattar jag vad fia menade:P

Ja i här om dagen råkade jag ut för en tråkighet när jag gick på bulltofta med mina hundar. Jag går vid dammen som jag brukar och känner en hård knuff i ryggen och  jag flyger med huvudet ner i gräsmattan och tappar hundarna. Då är det 4 killar som knuffar mig så att jag tappar balansen och landar på gräsmattan och när jag ligger ner ser jag bara  hur Ruben flyger över huvudet på mig. Han fick en spark i magen och han pep något sjukt och bara låg och skakade. Tack vare att Frans skällde och gick på stack killarna sin väg och jag kom upp på benen tog ruben under armen och sprang till bilen. Va fan finns det för människor? va det lönt? va fan ville ni? räckte det inte med mig var ni tvugna och sparka min hund? tänk om jag inte hade haft mina hundar med mig vad hade hänt med mig då? Gud skit jag vill inte ens tänka tanken helt sjukt. Jag fattade inte förrän när jag kom hem och ringde fia vad som hade hänt helt sjukt jag blev så paff men tackar ja jag vet inte vad jag tackar men att det inte hände något värre än såhär.

Mamma är hemma skönt;) visst jag och fia har haft det bra med skönt att mami är hemma :)

Snart helg:) saknar farmor(L)

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0