Fredag Fredag

Japp det är fredag idag men jag ska snart jobba så jag känner inte av att det är fredag haha:P
Helgen består av jobb och sova så mycket jag kan för att palla jobba. Iveckan har jag inte gjort nått mer än och jobbat och försökt installera min syrras bredband som inte fungerar såå sjukt jobbigt. Iveckan fick jag reda på att jag ska jobba hela påsken;( såå störigt men bra med pengar. Jag som älskar påskmat men vad ska man göra när man måste jobba:( blev en aning besviken. Jag hade ingen tanke på att kolla upp det jag trodde att det var den helgen då jag var ledig men det var ju inte det:( tråkigt verkligen. Men det finns inget att göra åt det nu såå det är bara att ¨gå och jobba haha. Ikväll är det final undrar vem som vinner jag får se det på jobb om där är tid över:P
Nej nu ska jag göra mig klar sen dra ha det bra och trevlig helg.


/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0