Söndag

Heeej heeej;)
Idag är det söndag och jag har precis kommit hem efter att ha jobbat hela helgen och jag är helt slut i kroppen och längtar efter min varma säng. Varit en jobbig helg med lite sömn:P men det gick hehe :P
I veckan tog Emelie och Malin studenten och det firades med fest mycket roligt...man vill själv ta studenten igen när man ser sina kompisar göra det:P ett helt år sedan jag tog och det är sjukt vad tiden går snabbt. Ska jobba i morgon med sen är jag ledig i två dagar sen jobbar jag bara tre dagar sen ska jag ha semester;) längar. Nästa måndag åker jag till värmen och det ska bli underbart längtar super mycket;) sååå roligt vi ska ha...;)wiiie 
I veckan blir det en fest till att gå på :) hehe nice...
Ska även hälsa på farmor i veckan hade jag tänkt:) saknar henne och vill att hon ska bli frisk nuuuuuuu men det kan inte jag avgöra:(  Nu ska jag sova och det ska bli underbart är trött:P

Ha det bra för det ska jag ha

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0