Tjabba

Heeej:) Ett litet tag sedan jag skrev men har inte haft tid:P
Jobbar som vanligt...:P ska även jobba helgen men det ska väl gå bra:)
Har tränat idag med Tarre:P skit jobbigt trodde ja skulle typ dö:P hehe nej men det var jobbigt men skönt att komma igång igen :P behövs verkligen. På jobb fick jag en 105kg  man över mig han höll inte balansen och jag fick honom över mig. Trodde att jag hade brytit varje ben i kroppen men som tur var fick jag bara några blåmärken. Men det kunde varit mycket värre. Personalen kom så jag fick hjälp:P 3 st fick vi va för att få upp honom:) hahaa. Nu skrattar jag åt det men det gjorde jag inte då iaf:P ssk kollade på min arm men hon trodde inte att det var något större fel på den:P haha tur var väl det;) men nu mår ja bra iaf;) så det är skönt:)

Nu ska ja äta middag ha de bra

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0