Banne

Heeejsan hoppsan

Helgen var bra :P firade pappa i lördes så hela familjen var och spelade bowling och sen var vi ute och åt god middag. Sen släppte fia av mig och då bar det av på förfest hos Cicis syrra Carro mycket trevligt sen blev det utgång. Sen på sön hade vi gäster faster och hennes man + farmor var här och firade far. Mycket roligt men jag var lite trött haha:P

Sen har det varit alla(L) dag också:P halv tio ringde det på porten och jag skulle precis i väg och träna. Då var det Andy som hade skickat blommor till mig:P sött TACK TACK

sen bar det av på 75min gympa med syrran härligt:P sen när man kom hem var man rent död men det är så det ska vara ;)  Min vecka består av jobb träning och jobb hela veckan :( inte skojj men det är ett måste.

Nu ska jag sova ska upp med tuppen i morgon:( ha det så bra

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: tarre

träning hela tiden? du har ju aldrig tid att träna med mig mer .. :p

2009-02-18 @ 17:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0