Lite info om förra helgen

Hej svej...
Som sagt var jag i K- stad förra helgen eller Sölvesborg om ja ska vara ärlig:P haha
Fredagen spenderade jag först på jobb men gick lite tidigare för att vi inte skulle köra så sent s¨å vid sju tiden hämtade sis mig och vi körde till Sölvesborg. Vi kom hem till Johan efter en timmer bilfärd och det var trevligt att träffa honom igen. Vi åt goda kräftor och räkor i hans mycket fina lägenhet. Sen efter mycket skratt och god mat kollade vi ¨på film . Eller jag och Johan gjorde Sofie somna som vanligt haha men det var ju ingen nyhet vi är vana vid det. Sen när filmen var slut gick vi och la oss jag var dunder trött såå  jag somna nog innan jag la huvudet på kudden. Sen efter några timmars sömn så var det lördag morgon så vi  gick ner till stan och köpte bullar och kaffe till mig för Johan äger ingen kaffebryggare och kaffe måste man ha på morgonen alla kaffedrickare håller nog med mig om det:P sen gick vi hem åt en god frulle och gjorde oss i ordning för att gå en runda på stan. En mycket söt lite bonnahåla haha :P Nu förstår jag varför Johan tycker Malmö är sååå stort haha för det är det verkligen om man är van vid lilla Sölvesborg. Efter en runda i stan gick vi hem för att slappa lite och sen göra middag. Johan gjorde middag till mig och Sofie för vi hade lite panik såå vi höll på att fixa oss istä. Sjukt god mat åt vi som jag ska laga här hemma till mamma och mig såå tack Johan det var super nice. Sen kom kvällen den efterlängtade kvällen som tillbringades hemma hos Carro med en del tjejer bla underbara Frida:) mycket skojj och skratt som vanligt. Efter några timmar och lite vin bar det av till banken för att se Måns. Han var sjukt duktig på att sjunga och dansa såå det var jätte roligt att få se honom live:) sen på natten så hämta Johan oss. Jag sjöng för honom i bilen och matade honm med mc mat:P haha för Sofie sovi bilen  som vanligt inget ovanligt där inte:P  sen på sön morgon bara slappade vi. Jag skulle åkt lite tidigare ifrån Sölvesborg med Martin för att gå på MF men vi stannade och såg match istä vi får ta det en annan gång istä Martin;)
Sen var vi hemma:) Tack Johan för att vi fick bo hos dig och tack flickor för en rolig helg o tack Fia för att jag fick följa med:) skoj hade vi

/ Sandra

Sofie och hennes Johan

Kommentarer
Postat av: Sofie

LITE vin? hahah... Meeen vilken bild, LOL!

2009-08-21 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0