Utmanad

Lovade fiia att svara:P såå får väl göra det då!!!

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2.Vem var den sista du träffade? Syrran hon är brevid mig
3. Hur lång är du? 168
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg nån film på tv igår Polly något
5.
Vem ringde du senast? Syrran
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nej jag kan inte jag ska jobba och det var till Anna
7. Vad är helgens planer? Vet inte än får se vad jag tänker göra
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade
12. När vaknade du idag? 10
13. Har du någon gång hittat en katt? Vet ej Jag har inte behållt någon
14. Vilken är din favoritplats? Någonstans med någon jag tycker om
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning  men hoppas på sambo och barn
17. Vad skrämde dig som barn? Stora hundar och att sova borta
18. Vem fick dig att skratta senast? Min faster igår
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har stationär och bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
25.Är du social? Ja, lagom
26.Tycker du om kinamat? Ja!
27.Tycker du om kaffe? Älskar kaffe
28.Vad dricker du till frukost? kaffe
29.Sover du på någon särskild sida? Höger och  på rygg
30.Är du en beroendemänniska? lite kanske
31.Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
32.Vill du ha barn? Ja, det vill jag
33.Har du någonsin åkt ambulans? ja
34.Vad spenderar du helst pengar på? Saker till mig som t ex kläder och skor
35.Har du någon gång testat narkotika?  Nej
36.Vad var det senaste du stoppade i munnen? Bulle
37.Vad har du för ringsignal? När Frida sjunger
38.Har du fått fortkörningsböter? Nej

Sååå jag svarade inte på allt men jag pallar inte nu:P e du nöjd nu sofie?

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0