Påsken är över

Tråkigt men sant:P eller jaa tråkigt är det inte för jag tycker bara om påsken pga  maten haha älskar sill och allt annat man äter när det är påsk. Men jag jobbade förra helgen då det var påsk såå jag ska äta lite sill i helgen istä såå det ska smaka bra.  Annars har jag inte gjort spec mycket i veckan jobbat mycket som alltid sen har jag tränat men inte lika mycket som jah kanske hade velat men det får bli nästa vecka istä får ta igen det då. I sön var lilla Frida på besök trevligt såå efter jobb såå stack jag hem till sofie och sen blev det utgång. Men man var skit trött för jag hade jobbat innan på kvällen så det gör jag nog inte om men det var trevligt. Johan var också med en stund innan han stack hem:P han kom ju till Malmö redan i tors :P såå han var här länge.  Annars har jah inte gjort mer:P inte vad jag kan komma på nu iaf...

Ha det sååå bra och trevlig helg
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anita

Önskar den också en trevlig helg med din familj,ses på söndag

Kram

2009-04-17 @ 16:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0