Stan

Heeej på er:)

Idag är det lördag men en tråkig sådan för det är dåligt väder:( inte alls roligt.
Igår var det idol och det tittade jag på tsm med mina töser :) hemma hos Emelie trevligt trevligt hehe sen körde jag och hämta min syrra som var hos nån killkompis:P sen kollade jag lite på mamma mia filmen men blev en aning besviken faktiskt. Alla har sagt att den är så super bra men det kan jag nog inte hålla med om. Den var helt ok men tycker ente så mycket om musik filmer:S men men roligt att ha fått se den iaf. Nu väntar jag på att far ska ringa såå ska prata lite me honom sen ska jag iväg till mormor  och julpynta;) hehe
Idag har jag även varit istan men syrran lika trevligt som alltid. Men har ångest gjorde av med ganska mycket pengar men men så är det . Köpte lite julklappar bla till min kära farmor som även kommer hit i morgon ahh Längtar sååå efter henne. Träffar henne inte lika ofta nu längre och det är tråkigt:( Mormor och Farmor är två personer som betyder väldigt mycket för mig. Vet inte vad jag gör om jag förlorar dem fast jag vet att den tiden kommer komma nån gång men vill inte änka på det. Vill inte ens tänka på att fira julafton utan farmor för det är ingen jul utan henne och mormor jag har alltid firat med dem. Längtar till jul nu såå mysigt vi ska ha det... längtar hehe:P
Jag hittade även min nyårsklänning idag YES:) den är sååå fin och den passar mig perfekt hehe är super glad:) kanske ska ha den på julafton också får se vad jag känner för:P hehe  det var rea på den också den kosta 500 hundra och har kostat 1000 såå där gjorde jag ett klipp:) hehe jag vet att min syrra blev lite svartis:P men du kan ju få låna den hehe;) Kollade även ut lite klappar till mig själv som syrran kanske ska köpa men det är svårt. Om jag ska flytta såå  vill jag hellre ha saker till de men det vet jag ju inte än om jag har kommit in eller inte:P svårt val det där:P hehe Hoppas iaf att Fia får den lägenheten på Rönnen så hon kan sluta oroa sig och börja sitt " nya liv " :) kommer sakna hennes lägenhet i K-stad den är sååå fin:P hehe lagom stor ocks¨å:P men men alla måste vi gå vidare med våra liv jag undrar bara när / var jag ska gå vidare med mitt:P
Nej det får bli dagens avslut ska dra nu...
Ha de bra
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0