Tisdag

hejsan svejsan

Nu är julen över och det är skönt jag tycker alla blir så stressade under julen men jag älskar julafton iaf:P god mat och trevliga människor. Skönt att komma tillbaka till vardagen igen med jobb och träning. Nu är det stenhårt med träningen för ett par kilo mindre på min kropp hade inte varit fel. Det gäller bara att planera och inte ge upp. Det är inte alltid lätt men jag måste nu är inte nöjd med min vikt nu så måste göra något åt det. Annars händer inget annat spec i mitt liv nu inget nytt iaf.
Ska snart dra mig till jobb för att jobba kvällen ska även jobba helgen tråkigt men sant. Känner att jag inte kommer någon stans med jobb. Vill byta till något annat men det är fan hopplöst vet inte hur många olika jobb jag har sökt men inte fått något svar. Hoppas på att det blir lättare snart men men

Nu ska jag dra ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0