Sååå trött

Fy fan säger jag bara:P har tränat med syrran idag på ett pass som ja det var sjukt. Man fick verkligen ta i och man svettades som bara den. Sofie säger alltid när vi ska hem för vi tar ju inte samma väg " Banne klarar du dig nu? mår du bra? " haha jah måste se förjävlig ut när jag har tränat:P men idag mådde jag illa när jag skulle hem från träningen. Man vill ju ta i för allt man har jag vill ju inte ge upp men fy vad det är jobbigt. När jag kommer hem såå känner man sig ja ja vet inte vad som om man vägde 100kg typ kroppen hänger inte med men sen när man str i duschen släpper allt såå skönt då känner man sig duktig:P haha vill man vara fin får man lida pin:P

Imorgon är det jobb igen har varit ledig idag och denna dagen fick jag ett städryck. Jag vet inte om det är för att mamma ska åka eller nått men städa gjorde jag det vill jag lova. Dammsuga, tvätta golven + alla dörrar sen gjorde jag rent kylen:P och det behövdes. Tur inte rent hus var hemma hos oss och såg vår kyl haha nej jag skojjar såå äckligt var det inte:P haha men den behövde städas:P

Jaa då åker mor min på ons och syrran min åker hem till mig;) haha skönt att inte vara själv:) Vi ska nog få det trevligt. Mamma är ju bara borta en vecka så:) det går snabbt. Sen på tors dagen efter hon kommer hem ska jag till vårdcentralen och ta bort en äcklig leverfläck:( men ska bli skönt att få ta bort den för den ser inte bra ut usch blää men det ska väl gå det med.

Nu ska jag krypa ner i min varma säng:)
Ha en bra kväll

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0