Ny vecka

Heeej Heej nu är det måndag och jag ska strax till jobb för att jobba kvällen tråkigt men sant. Helgerna bara springer i väg när man är ledig och om man hade jobbat hade det varit hur segt som helst. I fre så jobbade jag till 4 sen hämtade jag hundarna hos mats sen gick jag en lång runda på kyrkogården mys men pappa ringde precis och sa till mig att där har varit många överfall där så de varnar i tidningen att man inte ska gå dit själv. Hur sjukt är inte det? hur fan kan man slå ner någon och råna på en kyrkogård? aja jag fattar inte det. Tråkigt att man inte kan gå där längre tycker om att gå där aja får byta ställe att gå på nu haha. Sen i fre kom johan vid 6 tiden såå vi tog det lugnt sen åt vi en god middag på kvälllen hur nice som helst. Sen i lör var vi först på bulltofta med hundarna i det underbara vädret hur mysigt som helst sen bar det av till stan. Köpte kanske lite för mycket mamma kommer  inte bli glad när hon kommer hem och ser alla skor:P haha aja man får unna sig lite. Sen mot kvällen i lör så åt johan jag och sofie tacos:P nice nice sen körde dom mig till malin där alla flickorna var och vi åkte och bowla:) roligt hehe. Sen när det var över stack vissa töser ut men jag stack hem och sov:P palla inte haha ville hem och sova. Sen blev det sön:P och vi var på entre:P haha handla en del där också:P inte bra men vad ska man göra? haha nej nu ska jag ut me hundarna sen ska jag dra till jobb:( ha det såå bra:)

Mamma kom hem nu jag saknar dig...


/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0