Hej Hej

Heeej jag vet det var ett tag sedan:P men nu skriver jag hahha bättre sent än aldrig. Har nästan precis kommit hem från jobbet såå jag tar det lilla lugna:P ska kanske fika med töserna lite senare ;) mys. I helgen bär det förmodligen av till Kstad på fest men har inget att klä ut mig till såå vi får se ska prata med sis så får vi se vad det blir av det hela hoppas att Johan följer med:P haha roligt:) är ledig i helgen sååå skönt men ska jobba nästa:P får redan ångest när jag tänker på det men men det ska gå det med. Har haft sjukt ont i huvudet nu i ett par dagar vet inte vad det är. Det är precis som om jag har något bakom ögat:S skummt hoppas på att det går över annars får jag gå och kolla det. Men hur ska jag ha tid med det? haha får ta mig tid:P men hoppas på att det går över av sig själv:P hehe

Nej nu ska jag gå ut med mina hundar rensa tankarna lite kunde bara vara lite finare väder men man kan inte få allt;)

Tevlig helg alla

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0