Hejsan

Fredag idag yes eller? nepp inte precis för ska jobba hela helgen:( pallar verkligen inte men jag måste. Töserna är i Stockholm och jag vill också följa med men jag måste stanna hemma och jobba. Hoppas ni får sjukt roligt men det vet jag att ni får hehe:P
Hoppas helgen är över snabbt:P haha för nästa helg ska jag , mamma, sofie och johan åka och se Idol wiiie ska bli sååå roligt. Ska bli skönt att göra nått bara vi tsm:) så längtar mycket :P Cici har sagt att där är högt och jag är höjdrädd så man är lite nervös men det ska säkert gå bra haha:P hoppas det iaf jag kanske svimmar haha nej såå illa är det inte. Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem:P hon ska ocks¨å jobba helgen och då är det inte lika drygt haha. Slipper man tanken på att mamma är hemma och har det bra och så är jag på jobb haha nu jobbar hon ju också så det är bra hahha så taskig jag är:P förlåt mamma:)

Hoppas ni alla får en bra helg iaf:P vila ut och njut av ledigheten ni som kan;)

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0