Tisdag

Japp det är tisdag idag och jag har jobbat som vanligt:P idag kom syrran min och hundarna till jobb och hälsade på trevligt:P tänk hur glada människor kan bli för att träffa hundar:P
Veckan består av jobb och träning:) nice
Jag eller vi åkert snart på vår efterlängtade resa det ska bli hur underbart som helst. Tiden bara rinner iväg och snart är vi på stranden sååå gött längtar så in i:P vill ha semester nuuuuu men får vänta lite till. Innan dess är det ju tid för emelie och malins student och det ska bli mycket roligt längtar dit:) vet själv hur det känns nu veckorna innan man är nervös och längtar såå enormt mycket. Tänk det är snart ett helt år sen ja tog studenten:P var tar tiden vägen? helt sjukt:P snart är man 20 också tyckte ja precis fyllde 18 hahah

Nu ska jag sova såå jag pallar jobba i morgon med:)

/ Sandra                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0