Måndag

Haaaj alla ni som läser min blogg hoppas allt är bra:)

Idag ska jag börja med att säga grattis emelie  som fyller 20 år idag...hoppas du har haft en bra dag. Idag har jag varit ledig och jag har spenderat min dag med töserna;) har varit ute en stor del av dagen och det har varit underbart för solen är varm och skön. Sen begav vi oss till fias lägenhet för att fira lilla emelie lite med en god paj såå det blev lyckat:) har även köpt en present till syrran min som fyller 24 på tors:P såå det känns bra att ha gjort det såå man slipper vara sent ute med det:P Sofie ska firas i helgen hela gänget från K - stad kommer till Malmö såå ska dit en sväng:) trevligt Veckan består av jobb och träning men det ska väl gå bra det med;)

Lev livet och njut

/ Sandra                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0