Grattis Sofie

Grattis syrran på 24 års dagen:P ångest eller vad säger du? haha
Mormor jag och mamma var hos sofie i morse och fika innan jag började jobba hon blev glas för sina presenter såå det var ju roligt. Tycker det är så svårt att köpa present när inte personen vet vad hon / han vill ha men denna gången gick det bra och hon blev glad.
Mycket har hänt denna veckan tragiskt som fan är det och man börjar undra när allt ska vända och bli bra igen. Min släkt/familj har verkligen inte turen på sin sida om man säger så tråkigt men sant. Man blir orolig hur det ska bli i framtiden när det redan går åt skogen. Christina som är en mycket nära vän/ släkting till familjen blev akut sjuk förra fredagen hon svimma av hemma och fick åka akut in på sjukhuset. Hon har en ovanlig sjukdom som 1 på miljonen har. De vet inte hur de ska behandla henne och det blir bara värre. Så alla är väldigt oroliga och ledsna över detta och hoppas att du ska klara detta. Vi tänker på dig och även på din familj. Sen igår fick jag reda på att även farmor är inlagd på sjukhus asså man tror inte detta är sant. Jag hoppas verkligena att hon fixar detta och allt blir som förr igen för annars vet ja inte vad jag gör. Varför ska allt ske på en och samma gång`? räcker det inte att en mår dåligt? Båda två betyder väldigt mycket för mig och jag hoppas att allt kommer att gå bra.

I helgen ska syrran firas tjejerna från K-stad kommer ner och besöker Malmö såå det ska bli roligt och man får annat att tänka på sen ska ja vara med mina underbara töser sen är helgen slut och jobbet kallar som vanligt:P

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0