Fredag:)

Underbart med fredag typiskt att man är såå trött bara. Ska snart äta en god middag med mor såå detta blir inte spec långt. Idag gav jag insulin för första gången själv;) stolt haha:P min ssk tyckte jag gjorde det jätte bra såå det var roligt att höra. I veckan har jag tränat och jobbat träffat cici lite :) trevligt har även varit hemma hos farmor:) mys
I veckan har även Malin fyllt 20 år Grattis gumman det ska firas i helgen och även Emelie ska firas så det ska bli roligt. Annars ska ja bara slappa och njuta av ledigheten hade jag tänkt:P

Allt för mig hej svej

Man tror man känner vissa människor men sen visar det sig att man har helt fel tråkigt men sant.

/ Sandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0