Helgen avklarad

Sååå skönt att det är måndag idag och att helgen är slut. Det gick bra att jobba men det var ganska mycket att göra. Imorse när jag kom till jobb var det kaos en av personalen blev sjuk och var tvungen att gå hem såå vi var sjukt stressade men det gick till slut men jag ville bara hem och kollade på klockan hela tiden.

Imorgon ska jag träna och det ska bli jätte skönt att komma igång igen med det. Ska även träna ons tors såå det blir mycket träning denna veckan men skönt ska det bli. Sen på lör ska ja till Kstad ska sova hos Pauline hon har även fyllt år så vi ska fira henne , gå istan, äta go mat och festa lite mycket trevligt ska det bli och skönt att komma iväg lite. Sen är det påsk:P och jag ska jobba hela den helgen längtar verkligen inte men får dubbel lön såå man kan ju inte säga nej precis;)

Nu ska jag ta mig ett varmt bad sen kallar sängen för min del...

Ha en underbar Måndag

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha en trevlig helg i Kristianstad!

Kram

2009-03-31 @ 12:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0