Fredag

Skönt med fredag för då vet man att veckan snart är slut:) men ska jobba i helgen så några dagar är det kvar för mig att jobba. I morgon så ska fia flytta alla möbler skönt för jag slipper hjälpa till haha:P andy och hans kompis ska hjälpa henne istä sen på min rast får jag köra upp där och se hur allt blev. Igår var jag ju ledig och dagen spenderade jag med farmor. Trevligt var det;) min faster var även där så det var skoj att träffa henne. Sen på kvällen så va ja me töserna en sväng på¨burlöv för där var rea  men jag köpte inget:P ovanligt för att vara mig:P mamma tyckte det var konstigt att jag inte hade en massa kassar med mig hem för det brukar jag ju ha:P
I dag ska jag äta kinamat på jobb:) som jag ska handla med mig p¨å väg till jobb. All personal på jobb ska ut och äta ikväll för vi har en del sparade pengar. Men så jobbar jag och två andra ikväll så vi kan inte följa med så vi ska köpa mat till jobb istä som vi kan äta där;) det tackar vi för jag älskar kinamat och är faktiskt sugen på det idag.
Nu ska jag avsluta här för att snart gå och köpa mat och sen dra till jobbet

Ha en trevlig helg och sov ut ni som kan;)

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofie

LYXLIRARE!

2009-03-06 @ 16:29:28
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0