Haaaj

Måndag idag och jag har varit ledig. Eller ja ledig o ledig tycker jag har hållt på hela dagen:P o tränat har jag hunnit med att göra...fy fan säger jag höll på o spy på vägen hem:P hemskt haha men det var bara att kämpa på:P. Iveckan ska jag jobba:S men är ledig hela helgen och det ska bli hur underbart som helst;) på fedag blir det fest och utgång:) me like:) snacka med sis innan om vi skulle dra upp te K-stad den 15 o se Måns...men ? alla k-bor :P vill ju komma ner o gå på mf men ahhh det är såå tråkigt. Det står mig verkligen upp i halsen så vi får se hur det blir. Hade varit skoj att se Måns på banken och sofie skulle dra i hop ett gäng såå det lutar nog åt det:P ¨får höra med Frida vad hon säger om saken:P och Johan om han vill hämta oss haha:P ska tjata på honom:) såå slipper vi ta taxi såå kan vi sova där:) i sölveshåla

Nu ska ja se Beck sen sova...ha det bra

/ Sandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0