Snart helg

sååå underbart bara en arbetsdag kvar:) ledig helgen och det är skönt. Skulle varit ledig på måndag med men jag har tagit på mig ett extrapass såå jag ska jobba från 12-21 men det ska väl gå bra. I helgen händer det en hel del. På fredag imorgon då:P ska jag först jobba sen handla mat för på lör ska jag har lite middag här hemma. Det ska bli hur roligt som helst:) älskar att laga middag och äta den tsm med mina töser. Sen på lör ska jag även på morgonen då:P åka te k stad och flytta fias möbler. Andy är snäll och följer med såå vi slipper bära allt själva. Sen ska vi tillbaka till Malmö och jag ska förbereda inför kvällen. Idag har jag varit duktig jag har jobbat sen direkt efter jobb fick jag och fia ett ryck så vi stack iväg och tränade. Måste komma i gång igen med det sååå idag är jag nöjd med min insats:P saknade tarre :P men vi får sticka dit snart. Det är så svårt att få i hop tider när man jobbar som vad jag gör. Man vill ju inte träna när där är förmycket folk heller men idag var det precis lagom. Man ska inte behöva stå och vänta hela tiden utan man ska få komma till direkt tycker jag:P

Nu ska jag snart se lite handboll sen ska jag sova har varit igång hela dagen  såå jag är mega trött:P

/ Ha det bra så hörs vi
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0