Nytt år

Jaa då var det ett nytt år:P tiden bara spriger iväg tycker jag

Tog detta från syrrans blogg:P

Gjorde du någonting i år som du aldrig gjort förr?
Jag tog körkort, tog studenten, börjat jobba

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men en på min skola blev

Dog någon som stod dig nära?
Inte någon inom familj, vänner, släkt! Skönt det!!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk och sjuk

Var du gladare i år jämfört med tidigare år?
Hmm ingen aning? Varje år har både upp och nergångar...

Hur tillbringade du julen?
Med familj & släkt

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget jag kan komma på just nu

Favoritprogram på tv?
Idol kanske?

Något du önskade dig och fick?
Det jag önskade mig i julklapp fick jag!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade den men mina kompisar hemma hos cici

Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner & omgivning

Ja dåå är det nytt år nu då med nya tag;)

/ Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0