Hemma igen

Nu är jag hemma i kära Malmö igen:P har hunnit vara i Kstad två gånger nu. Kom upp på fredagen då och fia och pauline hämtade mig på stationen snällt;) vi körde till Ica och köpte mat och dryck till mig som jag skulle ha under kvällen men så blev det inte. Efter många om och men:P såå kom pauline upp till mig för fia var iväg på examensfest:P såå drack vi lite vin och sjöng sing star:) trevligt. Vi snacka en hel del sen bar det upp till stan för att möta fia och hennes kompisar. Vi hamna i en lägenhet hos någon ingen jag har träffat innan iaf:P men där var trevligt och min kära frida var även där:P asså man kan inte mer än skratta åt den tjejen:P haha
Sen efter vi varit där ett litet tag stack vi till grand och dansade. Mycket trevligt men jag var trött och fiia var lite sjuk så vi stack hem efter en stund. Vi kom hem sov vakna sen på morgonen och stack till stan men frida. Vi gick där lite, fika och köpte dryck inför kvällen. Sen åkte jag och fia hem och vila lite sen hämta frida och  köpte pizza:P haha tjockismat:)  pauline var även med :) sen bjöd kvällen på dryck, snack, spel och sång sen bar det av till mitt ÄLSKADE BANKEN;) där var trevliga människor och bra musik. Sen sov vi hos martin haha natten bjöd på musik , msn och starkt kaffe:P och även brottning. När jag och fia vakna såå efter en timme eller så gick vi hem och det var en ganska såå lång väg men vi klara det:P sen skulle jag ta tåget hem men jag började inte jobba såå tidigt dagen efter så jag åkte hem dagen där på:P var för trött för att sitta på ett tåg:P

Fia tog examen igår måste bara gratta henne en gång till;) såå grattis Sofie nu är du färdig förskolelärare:) på kvällen åt vi ute jag, mamma och fia. Mycket god mat och en mycket lyckad kväll:) tackar tackar

Nu pallar jag inte skriva mer;) ha de bra
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0