Heej

Heeej;) hoppas allt e bra med er;) med mig är det bara bra jag ska inte klaga:P har varit ganska såå lugnt på jobb idag såå det är skönt ska få två nya boende i morgon som ja ska ta hand om såå imorgon blir det litta och göra. Väntar på att far ska ringa såå ska prata lite med honom:) höra vad han har haft för sig idag:) Måste ringa farmor med och höra när jag ska komma hem till henne och ta ner hennes julsaker:P och städa över lite:)  Farmor var hos oss häromdagen sååå mysigt:PVi såg mamma mia filmen och hon tyckte den var jätte bra:) hon bara satt och skratta och sjöng med gulligt;) sen mot kvällen så åt vi räkor vi alla i familjen älskar räkor såå de smakade bra:) men man märker nu att hon inte pallar lika mycket längre. Hon åker hem tidigare än vanligt och har svårt för att gå upp i trappan  men hon ger inte upp heller så det är bra;) hehe hon är söt lilla Inga;)

Nej nu ska jag gå ut me mina vovvar ha det bra

/ Sandra                                                

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mums! Räkor, i like!! Ses imorgon!

2009-01-08 @ 20:13:52
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0