Sandra

Heeej:) Nu är jag hemma från jobbet. Har jobbat kvällen idag men det gick snabbt tycker jag så nu är jag hemma och kollar på tv och myser ska snart hoppa i säng börjar 7 i morgon. Det går rätt snabbt att jobba helgen när man jobbar tiden 7-7 såå det är mycket skönt. Nästa vecka är en härlig vecka för då är jag ledig 2 dagar:P såå det ska blir underbart. Andy fyller även 21 så måste åka och köpa något till honom. Alltd lika svårt att köpa nått till en kille mycket enklare att köpa till tjejer:P men men det ska väl gå det med. Ska ringa farmor i morgon och höra om hon behöver hjälp och tvätta eller nått:P är som sagt ledig nu såå då får man passa på för veckan därpå är det lika mycket jobb igen som väntar. Ska träffa töserna också¨;) mys mys sen ska jag försöka hinna med och träna hade jag tänkt. Imorgon ska Sofie åka till K stad:P mys hade också velat:P har alltid lika roligt där. Saknar fias lägenhet men tycker hennes nya är lika fin. Får åka upp med henne nästa gång och sova hos nån:P såå det löser sig:P

Nej nu ska jag kolla lite på tv sen väntar sängen Ha det så bra

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0