Kallt och tråkigt

Kan men ju lugnt säga att det är fy vad kallt och tråkigt det är ute. Snart helg igen veckorna bara springer i väg men det är faktiskt ganska så skönt. Har inget planerat i helgen mer än att fira Andy som fyller 21 på lör. Är lång ledig såå det är skönt. Men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det löser vl sig. Ska träna iaf det är en sak som är säker:) sen ska jag sova länge länge:) hehe sen ska jag köra mamma o fia på lör för dem ska ut o svina:P haha...
Har haft en skön jobb vecka:) har varit ledig en del så det är jag glad för;) Men nästa vecka blir det  mindre roligt för då ska jag jobba mycket och även helgen men det ska väl gå det med.  Från en sak till en annan:P så igår bokade vi tjejer vår resa som vi ska göra i sommar. Hur skoj som helst ska det bli att åka iväg:) firar även min födelsedag där såå det ska bli skit skoj;). Värme, sina tjejkompisar, go dricka och i ett annat land på din 20 års dag kan det bli bättre? tror knappt det;) haha...något som man alltid kommer komma ihåg iaf:P en sak som är säker. Nästa vecka så flyttat även syrran min:P till sin lägenhet:P haha kommer kännas konstigt men skoj för då kan man bara fly dit om man vill hemmifrån:P Ska bli skoj o se hur hennes lägenhet bli med alla nya möbler o så:P

Neeej nu ska ja se lite på tv sen kallar sängen ännu en arbetsdag imorgon men sen är jag ledig:) wiiie          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0