Fredag

Japp idag är det fredag och jag har varit ledig:) skönt att få sova ut för en gångs skull:P haha idag när mamma och fia gick upp tidigt var det jag som fick ligga kvar och sova en riktigt härlig känsla:)
Är även ledig hela helgen och nu väntar jag på att fia ska komma hem så vi kan sticka iväg och träna ska bli riktigt skönt:) haha
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ihelgen får se vad som händer. Ska träffa töserna iaf så mycket vet jag:) sen vad vi ska göra får vi se:)
Imorgon ska ja iväg till Nova med andy iaf ska kolla lite på kläder:P hehe vill köpa så mycket nya kläder men ja får inte plats här hemma tråkigt nog:P  och mamma blir bara arg om jag kommer hem med nya kläder:P

Min kära farmor hör inget haha:P hennes hörapparat är i söndet så hon är typ helt döv:P sååå söt
Så mamma och faster Anita fick åka hem till henne och hjälpa henne och då sa hon bara ring Sandra ring Sandra hela tiden hhaah:P ´jag hjälper ju henne med en del saker så hon tyckte väl att jag kunde hjälpa henne med det också:P haha såå söt hon är men jag jobbade så jag kunde inte hjälpa henne denna gången tråkigt nog:P

Nej nu ska jag ta på mig träningskläder så jag är klar när syster yster kommer hem annars blir det liv i luckan. På tal om syster så ska fia snart flytta till sin lägenhet:P kommer kännas konstigt nu är man ju van vid att ha henne hemma:P men det är ju inte så¨långt bort:P så vi kommer ju ses en del :)

Ha en underbar helg för det ska jag ha iaf

Hej Svej   / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0