Ny vecka

Ja ny vecka och nya tag
Jobbade hela helgen och jag var trött precis hela tiden men blev glad igår när jag kom hem på rasten för då var älskade farmor här. Man såg riktigt hur hon sken upp när hon såg mig komma in i tv rummet hehe hon är såå söt min farmor och gud vad jag har saknat henne. Jag är ju van vid att träffa henne ofta för jag städade hos henne innan men nu gör jag inte det längre så det blir inte lika ofta och det är tråkigt för hon piggar alltid upp mig och får mig att må bra;) farmor jag saknar våra stunder i köket med kaffe och bullar med en massa goda pålägg:Phaha jag ska ringa henne i veckan och " boka " tid såå vi kan träffas snart och ha det mysigt som bara vi kan ha:)
Sofies johan var också här igår och åt middag så det var trevligt att träffa honom han kommer även nästa helg för då fyller han år:P Grattis till dig Johan. Nästa helg är jag ledig och jag längtar:) Tarre ska även firas på lör så det ska blir roligt. Hoppas även på lite träning på lör morgon får se om sofie kan slita sig från sin man hahah sen är helgen slut och en ny vecka igen 

Ha en underbar kväll så hörs vi
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: mamma

ÅÅHH så gulligt man blir ju tårögd.



Kram

2009-08-25 @ 17:51:23
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0