Måndag

Måndag igen suck:( pallar inte med en ny arbetsvecka men vad ska man göra?
I helgen såå har jag både firat tarre som fyller 20 på ons och Johan som fyllde 28 i sön:P grattis till er båda:) Helgerna bara springer iväg man hinner knappt göra nått haha men det är skönt att vara ledig. I morgon ska jag gå i pildammarna med personalen på mitt jobb så jag hoppas verkligen på fint väder annars blir det inte roligt. Vi ska gå 5 km och sedan fika så inget regn och kallt väder i morgon tack:)

Hoppas även på lite tränign i veckan måste komma igång med det nu men ja pallar verkligen inte...joo när man väl är där går det bra men att ta på sig träningskläderna och gå dit som inte är spec roligt men det är ett måste. Tur jag har sofie som peppar mig och nästa på tvingar med mig haha annars hade jag nog inte gjorde det. Nej nu har jag inget mer att skriva får se när jag skriver nästa gång;)

Ha en underbar måndag / vecka

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej.Vi kanske ses på iformloppet imorgon

Kram

2009-08-31 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0