Mff

Min helg har varit bra:) inte spec mycket sömn men det har fungerat iaf:)
I fre var jag först hemma hos kära farmor och städade sen sååå var jag på entre med pappa och mamma. Sen åkte vi hem åt en god middag hela familjen sen åkte jag och träffa töserna. Vi köpte kaffe och var ute och gick en helt underbar kväll var det såå TACK TACK:)
Sen i lör såå träna jag och fiia på morgonen ett 75 min pass gött som fan var det:) haha sen såå åkte jag med henne hem och duscha sen kom resten av familjen och även farmor hem till sofie. Vi åt den efterlängtade påskmiddagen och allt var mysigt sen på kvällen stack jag hem till emelie sen stack vi till malin där alla vi tjejer satt och sjöng och drack lite cider :) sen blev det utgång för vissa och det var skoj;)
Sen igår dååå sön:P var jag på MFF sååå skojj älskar det verkligen. Sen efter den underbara matchen stack vi hem till kära faster Anita och åt middag. Tack så mkt det var verkligen super trevligt och en mycket god middag:) sen bar det hem kolla lite på en film som gick på tv och sen gick jag till sängs:)

Idag mån  väntar jobb men det ska gå¨bra...

Ha en bra mån / Sandra



                                                Sååå roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0