Hej

Hejsan:)
Jobbat kvällen idag skönt att få sova lite längre på morgonen det är aldrig fel:)
Annars har jag inte gjort så mycket tagit det lugnt nu ikväll ska upp tidigt och jobba i morgon sen är jag ledig fre lör sön skönt;) blev erbjuden att jobba sön men tackade nej för jag har jobbat mycket helg nu och ska jobba mer så jag pallar inte  haha
ska även söka in på högskola nu hade jag tänkt min syrra har redan satt upp mig i kö på lägenhet i k-stad haha hon vill att jag ska börja där fårse vart jag hamnar:P
Men läsa vidare ska jag göra iaf men var är en anna fråga:P
Ne nu ska jag slöa lite i soffan sen sova en ny arbetsdag i morgon som väntar så ha det bra 


/  Banne
 Släkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0