Hej

Hej hej
 Jag vet det var ett tag sedan jag skrev här men har inte tid:P
Har haft ett par jobbiga arbetsdagar nu och har inte mått sådär super bra. En av våra boende är döende så jag har haft det lite jobbigt mycket samtal med anhäriga och har även suttit vak så det tar på krafterna. Mycket känslor har varit i min kropp för denna personen tycker jag väldigt mycket om. Men döden ska vi alla nån gång få uppleva och nu är det hans tur. Men man kan inte sluta tänka på det man kommer hem men har fortfarande sina tankar på jobb man säger hejdå till honom varje kväll för man vet inte om man får träffa honom dagen därpå. Jajaj nog om det har en tuff vecka framför mig med mycket jobb och lite sömn längtar inte men det är ett måste:P om man vill tjäna pengar:P och det vill väl alla`?`hehe
 
Ha det så bra så ska jag försöka skriva snart igen

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har lagt in snygga foto på oss... hihi

2008-10-02 @ 15:20:53
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0