Tja

Hej:)
Nu e de helg o de e underbart skönt behövs verkligen. På söndag så ska ja fira min kära mormor som fyller 86.
Det ska bli roligt o mysigt. Idag är det 28 dagar tills jag tar studenten. Vart tar tiden vägen? det är så sjukt skrämmande, kan knappt förstå det. Annars har jag inget planerat i helgen o det kan vara skönt ibland. Hoppas att det blir varmt så man kan sola o bli litta brun:) Nej nu ska ja ut med mina hundar sen får vi se vad som sker:)


 Jag och mormor:)                                     Jag o min hund Frans



Ha det så bra Kramar / Banne

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jasså du klarar att lägga in bilder nu också.. DUktigt värre :) Puss

2008-05-16 @ 23:46:11
URL: http://offie85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0