Hej

Hej bloggen:)
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Men jag har haft så mycket att göra så jag har ej haft tid helt enkelt. Prov , hundkurs och firat min syrran som fyllde 23 igår.  Som ni ser en hel del men nu skriver jag och det är det viktigaste:O) Ja nu e snart en ny helg på väg och hur min vecka har sett ut beskrev jag ju innan. Denna helgen blir nog lika lugn som förra. Måste vila upp mig har så mycket att göra i veckan så ja orkar inte göra något. Hoppas på att vädret ska bli bättre och mycket varmare så man kan sola o få lite färg och så man kan grilla för det är så mysigt.  Skola i morgon lite tråkigt för jag har inga lektioner men jag måste " visa " mig i skolan och få närvaro och det e segt. Men  har inte så långt kvar så det är bara att kämpa in i det sist.
Morgondagen ska nog spenderas me syrran min. Får se vad vi ska göra e lite sugen på bio men vi får se vad det blir. Ska iaf avsluta här nu o gå ut me mina hundar sen sova. Ha de så bra många kramar / Banne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0