Hej

hejsan
I helgen har jag och mina tjejkompisar varit hos syrran i K-stad och det var sjukt ball har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Har precis kommit hem från jobbet har jobbat kväll idag så jag är trött så ska snart sova. Jag ska upp tidigt i morgon för jag mamma och mormor ska till Beddinge till Pilla så mysigt det ska bli. Så jag ska snart sova måste vara utvilad för jag ska köra. Mamma är inte så glad för att köra motorväg så jag får ställa upp hehe. Så hoppas alla får en bra dag i morgon för det kommer jag att ha.

Saknar dig Pappa tänker hela tiden på dig

/Banne

Kommentarer
Postat av: Sofie

Banne. du måste uppdatera oftare och lägga in lite bilder..Lite smått tråkigt:P

2008-07-10 @ 09:59:11
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0