Hej

Hej alla ni som läser min blogg. Som jag skev i förra inlägget så skulle jag till Beddinge och det var underbart. Det var så skönt att komma bort ett tag och tänka på annat. Jag vill också ha en stuga som man kan "fly"  lite till  då och då.  Men man få ta vad man har och det är inte så pjåkigt det. Idag har jag jobbat som jag alltid gör och snart kommer lönen och då blir det så mycket roligare. Nu längtar jag bara mer och mer efter min resa till Magaluf det ska bli hur nice som helst bara slappa, sola, festa och vara med sina underbara tjejkompisar. Sen när man kommer tillbaka är allt som vanligt igen men då är jag förhoppningsvis utvilad och pigg. Men nu ska jag ut och kolla på tv med mormor hon är här på besök idag :) sen imorgon är det en ny arbetsdag och sen på söndag är jag ledig SKÖNT-

Ha det så bra alla!

DU är i mina tankar hela tiden och jag älskar dig Pappa

/ Banne

 Lika som Bär?


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja ni är lika söta båda två!!

Kram

2008-07-14 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0