Ny dag

Japp det är det och med nya tag:P men mår inte så spec bra idag. Har börjat få ont i högra sidan av magen och mår illa nästan varje morgon:( bara ente jag ska bli dålig igen för det har jag verkligen inte ork eller tid med. Jag tror det har blivit lite för mycket jobb för mig den senaste tiden och att min kropp säger ifrån att jag ska ta det lugnt. Men det kan jag inte göra just nu för har precis börjat på ett nytt jobb idag för att vara exakt:P och det gick super bra. Go personal och goa vårdtagare. Måste bara lära mig 16 st personers behov utantill men det ska väl gå bra:P hehe. Allt går med tiden:P Väntar på att min kära far ska ringa sen ska jag lägga mig i ett varmt bad får hoppas att det känns lite bättre då:P. Saknar pappa i dessa lägen för han vet alltid vad man ska göra och han är bra på att pyssla om mig. Men jag hoppas vi ses snart Far för saknar dig enormt mycket:P
Nu ska jag ringa mormor och beklaga mig lite hehe:P  sen ska jag bada badkar:P

Ha det så bra och njut resten av denna tisdag




/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan vad go bild! GE mig sommar, sol och brunkropp!!!

2008-12-02 @ 22:04:53
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0