Känslor

Vi hade en underbar dag igår jag , mamma , Sofie , pappa och Anita. Det var helt underbart jag vill tacka er alla för en fin dag:) inget som man kommer glömma direkt. Roligt att se pappa såå lycklig synd att du har såå ont i ditt knä:( hoppas det blir bättre snart. Ja de andra åkte hem men jag blev kvar här hosfia :) trevligt. Nu är hon i skolan såå jag håller på att göra mig klar för när hon kommer bär det av till stan. Vi ska handla lite inför kvällen och kolla lite på kläder:P ovanligt va? haha:P
Älskar att vara här:P nu vill man bara själv flytta hit men en sådan tur kan man väl inte ha så att man kommer in på skolan? skulle ju vara konstigt om ja hade lite tur:P men vi får se:P man ska aldrig säga aldrig:P
Ska bli roligt att träffa Frida idag:P hehe ska hem till henne sen o förfesta lite:) roligt sen blir det utgång:)
Vad fint det är med alla ljusen i stan och i alla fönster:P hur mysigt som helst jue;) älskar julen men det vet ni ju redan:P haha

Nej nu ska jag duscha och äta såå jag är klar till fiia kommer hem:) Kommer nya bilder senare på lilla Jampe;) hehe Älskar er  mor o far


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0