Julklappar

Har jag faktiskt börjat handla lite stolt faktiskt brukar aldrig kunna planera sånt:P haha
Nu är jag ledig i två dagar för jag ska jobba helgen. Längtar som in i till nästa vecka för då ska jag umgås en hel dag med min far mys:) sen ska jag då bli kvar i K-stad och åka hem med fiia.
Jag har kommit in som reserv på högskolan och jag hoppas att jag kommer in :) min syrra var också reserv så det ger ju lite hopp hehe...
Nu är julen snart här och  jag längtar såå spec efter maten haha älskar julmat.
Idag har jag tränat ska träna i morgon med skönt  och man känner sig så nöjd

Har inte så mycket mer att skriva

Älskar mina underbara kompisar och min familj

/ Sandra                                


Kommentarer
Postat av: Sofie

Banne, jag har nog redan planerat en ny fest på fredagen! Så det blir nice när du är här.. vi ska ha sååå kul!!! Annars är du väl sugen på utgång den 25e? juldagen? Vi ses den 18de... LÄngtar.... vill heeeem! Puss

2008-12-11 @ 02:01:59
URL: http://offie85.blogg.se/
Postat av: Banne

Jag e öppen för förslag:) hehe

2008-12-11 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0