Helg

Såå underbart och jag är ledig:P tänka sig hehe
Det går jätte bra på det nya jobbet och jag trivs som fisken i vattnet:P
I dag har jag varit ledig så dagen bestog av träning med Tarre SUPER SKÖNT hehe:P men fan va jobbigt det är:P hhaha kom sen hem tog en dusch sen gick jag ut med vovvarna :P och nu sitter jag här:P
Blit nog Idol idag:P nice:) sen vet jag inte
Jag och mamma har kommit på vad det var med min mage. Jag har ätit för mycket ägg och med min sjukdom har jag stor risk för gallbesvär såå ägg är inte bra för gallan såå nu har jag slutat men att äta så mycket ägg och det känns bättre:P hoppas det nu fortsätter.
Längtar till den 18 för då ska jag te K-stad umgås med min familj sen ska jag bo hos fia över helgen och d¨åå satan ta mig:P då ska det festas:P kul o träffa Frida :) och alla andra roliga människor:P haha måste skaffa sig lite kompisar om man nu  kanske ska flytta dit:P hehe...
Ha de bra

/ Sandra                               

Kommentarer
Postat av: Sofie

jasså du ska bli vän med mina kompisar! hihi.. Blir eventuellt julklappsspel och vin hos Chornelia då om du är på!!:) Partajja ska vi iaf! Puss!

2008-12-06 @ 09:29:00
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0