Resa...

Heeej alla jag vet det var länge sen jag skrev men jag jobbar varje dag och har så mycket att göra. Men jag tänkte jag skulle skriva lite idag jag lovade min faster att jag skulle skriva innan jag åkte. Ja ni läste rätt i morgon ska jag åka till Spanien och jag längtar sååå mycket. Behöver verkligen en paus från allt bara åka iväg och ha det skönt. Kommer hem på fredag eftermiddag och då börjar även Malmöfestivalen så det passar ju bra:) Har packat klart nu så det är skönt men är orolig att jag har glömt något hela tiden men men pallar inte öppna väskan igen och kolla för den är så svår att stänga.  Hoppas ni alla får en trevlig vecka här hemma själv kommer jag ha hur underbart som helst det kan jag lova er skriver sen när jag kommer hem.

Skönt att få träffa dig idag och säga hejdå lite tårar kom från både dig och mig men det bara visar hur mycket du betyder för mig pappa. Älskar dig enormt och tänker på dig hela tiden kommer bli jobbigt nu när man inte får prata med dig på en vecka men det ska väl gå det med jag vet att jag är i dina tankar. 

Många kramar från Banne

Tråkigt att man inte fick träffa syrran men nu när det är killar i bilden åker syrran åt sidan:P haha skojja vi prata i tele iaf och det gick lika bra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du har det underbart där nere.. Du är välkommen hem till regn, jobb och allt annat som vardagen bjuder på... Puss!!

2008-08-12 @ 12:54:16
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0