Hemma Igen

Hej igen ;) Nu är jag hemma igen från Spanien. Gud vad härligt det var men det var lite för varmt. Vi festa och åt god mat varje dag så det var verkligen toppen. Så nu är man hemma igen i verkligenheten och jobbar som vanligt. Men vet ni vad? hehe jag har sökt lite olika tjänster på Umas och Usil och jag har fått svar från Usil. Ska ringa avdelningschefen på tors och prata med henne. Det är Infektionssjukvård och jag hoppas att det är något som kommer att passa mig om jag nu får det:) HOPPAS
precis vad jag vill göra så jag är glad. Jag trivs såklart på mitt jobb men jag vill göra något annat nu känner jag:)

ska fixa mammas hår nu så ska gå jag skriver när jag vet mer om jobbet

/Banne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0