Heeej

hejsan svejsan
Allt är bra med mig:P jag vet att det var ett tag  sedan men jag har ingen lust längre:P
Är så trött på all snö nu vill ha sommar och sol:P på tal om sol så har jag, fia , Johan och Andy bokat resa till Rhodos. Vi flyger iväg den 16 Maj och vi ska fira Sofies 25 års dag:P hehe ska bli underbart att komma iväg lite. Hoppas det går snabbt för jag vill åka nu nu. Sitter hemma och degar:P ska jobba kvällen och även hela helgen. Men det ska gå bra :P behöver litta pengar så det är bara att arbeta.
För ett tag sedan var det 10 år sedan morfar gick bort. Kommer ihåg allt som det vore igår. Kommer alltid komma ihåg när mormor ringer och vi är hemma hos farmor. Pratade med mormor om det för några dagar sen och hon beskrev allt och jag blev så ledsen. Jag saknar dig morfar. Undrar vad du tänker :P ser du oss? hade du varit stolt? besöker dig rätt ofta  med hundarna på kyrkogården. Jag vet att du hade älskat våra vovvar:P saknar dig mycket :) du var alltid så snäll lite för snäll:P haha jag och Sofie fick alltid vad vi ville :P och du lärde oss en massa dumheter som mamma inte tyckte om. Du lärde mig att låssasrapa:P och dra ett finger genom ett ljus:P haha kommer ihåg när jag skulle visa mamma det och hon blev arg:P och du bara skrattade. Saknar dig Bror



Trevlig helg / Sandra

Kommentarer
Postat av: Majsan

Ni kommer att få det toppen på Rhodos. Dit ni ska har jag varit 2 år på rad.... Där är jättehärligt!!=)

Kram

2010-02-20 @ 17:40:01
URL: http://maajjssaans.blogg.se/
Postat av: Sofie

Var håller du hus? HALLÅÅÅ??! BLOGGINLÄGG TACK!

2010-04-24 @ 17:32:46
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0