Tja

Haaj haaaj allt är bra här med mig

Vet att det var ett tag sedan jag skrev min faster ringde precis och sa att det var längesen haha:)

I veckan har jag jobbat och tränat ;) skönt faktiskt hehe har även klarat mitt Waran prov på jobb väldigt stolt över mig själv för jag var en aning orolig att jag inte skulle klara det. Min ssk på jobb sa att det var mycket bra skrivit och väldigt utförligt men det är jag ju van att göra från skolan så det är ju bra. Idag har jag hjälp andy och flytta lite:P snäll är man som ställer upp hehe lägenheten är fin och han har väldigt fina möbler haha det trodde jag faktiskt inte att han skulle ha:P har ínte precis gillat hans smak men det blir hur bra som helst. Nu sitter ja här gör mig klar för att dra och träffa töserna. Blir nog en rolig kväll:) sen i morgon får jag se vad jag hittar på. Ska vara med mamma min iaf för hon åker på ons och är borta en vecka. Min kära syrra ska sova hos mig så jag slipper vara ensam:P sen kommer nog Johan till helgen såå det är skönt att inte vara själv gillar inte det spec mycket.

Ska dra nu ha det bra / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0