Onsdag

Haaaj

Ska snart till jobb och jag ska jobba hela kvällen arhh:(

Jaha fan vad tiden går snabbt snart jul:P mys älskar julen men hur ska denna julen bli? var ska man fira den? vet att ja vill fira med mormor o farmor men var vet ja ikke:( men det löser sig hoppas jag. Snart måste man ju börja köpa julklappar ahh hatar sånt tycker det är såå sjukt tråkigt men men måste göras:P tur att man inte har småsyskon som vill ha en mass a skräp haha:P

Har börjat träna igen:) såå nice känner att det gör framsteg nu kan jag ta på mig kläder som jag inte kunnat göra förr såå det är underbart hoppas det hålller i sig nu:P haha hoppas hoppas.

Jobbet går bra men söker nya jobb hela tiden men det är skitsvårt men det ska väl gå bra det med.

Nejj nu ska jag äta sen dra mig till Danskavägen:P hahaa plikten kallar:P ha det bra såå hörs vi snart ;)

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0